czwartek, 13 kwietnia 2017

Fotografowanie podwójnego ślubu

Zostałam niedawno poproszona o przygotowanie fotograficznej sesji ślubnej. Nie dotyczyła ona
jednak zwykłej uroczystości, ponieważ ślub miał być podwójny. Obie młode pary ustaliły, że chcą pobrać się tego samego dnia i w związku z tym wspólne mają być również wszystkie ich sesje. Fotografia ślubna jest dość złożoną tematyką, ale było to jednak trudne zadanie. Nigdy nie fotografowałam podwójnego ślubu, nie mówiąc o przygotowaniu sesji plenerowej dla czterech osób.

Postanowiłam jednak podjąć się tego wyzwania. Na sesji plenerowej miałam początkowo parę problemów z wyborem odpowiedniego kadrowania. Zdjęcia dla jednej pary nie stanowiły problemu, ale fotografia ślubna przedstawiająca czwórkę osób wymagała jednak odrobiny przygotowań. Postanowiłam więc wybrać odpowiednie pozycje dla całej czwórki, posiłkując się przy tym dziełami innych fotografów.

 Podczas ceremonii było już o wiele prościej, a jedynym utrudnieniem okazali się być goście. Było ich niemal dwukrotnie więcej niż zwykle, w związku z czym zdjęcia grupowe musiały być nieco bardziej tłoczne. Tego typu fotografia ślubna okazała się być jednak dla mnie dobrym treningiem. Od tamtej pory nie sprawia mi już problemu fotografowanie ślubów podwójnych, a do grona swoich usług dodałam nawet osobną możliwość zrealizowania takiej sesji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz