czwartek, 6 kwietnia 2017

Letnie krajobrazy

Tego lata pojechaliśmy z całą rodziną nad jezioro. Spędziłam tam bardzo miły czas, ponieważ
mogłam odpocząć i oddać się mojej pasji. Lubię malować takie sielskie krajobrazy, zwłaszcza kiedy pogoda dopisuje i nie muszę przejmować się brakiem czasu. W tym roku udało mi się namalować kilkanaście krajobrazów, z czego z kilku jestem naprawdę bardzo zadowolona. Ponieważ jezioro położone jest nad niedużym lasem, stworzyłam serię obrazów przedstawiających całą okolicę.

Pierwszego dnia poświęciłam się niemal wyłącznie pięknu jeziora. Ponieważ jego okolice obrosły bujną roślinnością, wszystkie namalowane przeze mnie krajobrazy mają bardzo pogodny, letni nastrój. W ciągu kolejnych kilku dni powracałam w najbardziej ciekawe według mnie miejsca i kończyłam projekty. Zawsze maluję kilka obrazów jednocześnie, ponieważ taki mam styl pracy. Kiedy w końcu zdecydowałam, które krajobrazy będą najlepsze, zajęłam się ich wykończeniem i dopieszczeniem.

Nie utrzymuję się z malowania obrazów, ale kilka z nich udało mi się w życiu sprzedać. Jednak te niezwykłe krajobrazy przedstawiające okolice jeziora postanowiłam sprezentować rodzinie i przyjaciołom. Sobie zostawiłam tylko jeden obraz, przedstawiający jeden z brzegów jeziora w okolicy lasku. Wisi u nas na ścianie w salonie i przykuwa wzrok wszystkich gości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz